POR
QUE VOLEI PRAIA EN ZALAETA?
A idea é fomentar unha cultura do ocio ou hábitos saudables perdurables!! Aproveitando o privilexiado entorno natural
próximo, temos a praia a tiro de pedra. Comezamos cun torneo recreos de Volei
3X3, organizado por Iria, Martas e Lucía. Podemos facer do volei praia un deporte para tod@s, moi integrador e chulo. Por que abandonan as nenas o volei en 3º da ESO?
O profesorado de EF, no marco da lomce (Lei orgánica de MEJORA DE LA CALIDAD EDUCATIVA???)
Solicitamos unha nova asignatura de libre configuración: HÁBITOS SAUDABLES.
Ampliando a oferta de EF, cunha hora semanal máis de mover o cú en 1º e 2º. O alumnado seguirá iniciándose nunha gran variedade de actividades fisico-deportivas e artístico-expresivas nas sesión de EF como ata agora. Pero ademais en 1º o alumn@ realizaría unha hora semanal de deporte dentro do horario escolar, para afianzar hábitos saudables. Responsabilizarse da saúde é ter en conta descanso, alimentación, actividade física, autoestima, socialización e esforzo pola superación persoal.
O profesorado de EF, no marco da lomce (Lei orgánica de MEJORA DE LA CALIDAD EDUCATIVA???)
Solicitamos unha nova asignatura de libre configuración: HÁBITOS SAUDABLES.
Ampliando a oferta de EF, cunha hora semanal máis de mover o cú en 1º e 2º. O alumnado seguirá iniciándose nunha gran variedade de actividades fisico-deportivas e artístico-expresivas nas sesión de EF como ata agora. Pero ademais en 1º o alumn@ realizaría unha hora semanal de deporte dentro do horario escolar, para afianzar hábitos saudables. Responsabilizarse da saúde é ter en conta descanso, alimentación, actividade física, autoestima, socialización e esforzo pola superación persoal.
Potenciaríamos a elaboración de vídeos de funtamentos técnico-tácticos de voleibol, seguiríamos cos
torneos nos recreos, festas deportivas, e unha xuntanza de volei praia a final de curso. Vídeo coas ideas clave de como mellorar as habilidades do xogo:
CONCEPTOS de VOLEI PRAIA: Breve reseña histórica, evolución, versión
recreativa. Regulamento.
O xogo do volei foi
creado en 1895 polo director físico da YMCA, en Massachusetts USA.
Morgan buscaba un xogo colectivo, sinxelo e diferente para
xogar no ximnasio ou en campo aberto. E tomou a idea
da rede do tenis, elevándoa e xogando cun balón unha especie de balonmán. Fixéronse campeonatos entre universidades,
ao principio chamóuno mintonette e podíán xogalo moitos xogadores, non había
sets comoa agora... Pouco a pouco foi extendéndose
e evolucionando. A España o balónvolea, chegou no
1920 e comezou a xogarse nas praias catalanas. Non houbo federacíón de volei
ata 1959, antes foi unha sección doutras federacións.
A pesar da dificultade de determinar onde xurdíu o volei playa, máis que unha corrente tardía foi unha variente natural do xogo inicial. Actualmente a difusión do volei praia é enorme nos países con costa, en países onde a climatoloxía é propicia o ano enteiro ou onde apenas dura tres meses.
Comezou na década dos 80 a chamar a atención dos medios de
comunicación en USA, servindo como promoción de artículos de consumo. Foi
disciplina olímpica no 1996. É moi criticable a imaxe sexista que se da neste
deporte, cando é xogado con prendas mínimas incómodas, unha imaxe da muller
poseedora doutros encantos que non son os deportivos.
O
volei Praia xógase esencialmente igual que o voleibol. Un xogador comeza o
xogo sacando ao campo contrario. Cada equipo pode golpear o balón 3 veces ata
devolvelo por enriba da rede. Non se pode facer retención coas mans, nin tocalo
dúas veces consecutivas, pode golpearse con calquera parte do corpo. O punto
pérdese se o balón cae no noso campo, se non pasa ao outro campo, ou cae fora,
ou se tocamos a rede co corpo. Xogada básica:
Sería moi chulo ver máis moz@s de Zalaeta xogando no Orzán a volei praia!! A ver que decide a dirección e o claustro de profesorado en relación a esta proposta de facer unha hora de volei en 1º , para fomentar unha cultura do ocio baseada na práctica de hábitos saudables.
Que opinión tedes vos? En 2º faríamos outras actividades con patíns, skates, bicis en interior e percorridos na natureza, incluíndo prácticas de escalada, piragüismo, ultimate, surf…
1º e 2º ESO: HÁBITOS SAUDABLES
2º BACHARELATO: EDUCACIÓN CORPORAL INDIVIDUALIZADA
Gustaríache, ou non, ter unha hora máis de actividade física no insti?
Recordamos: MARTES 12 DE MAIO, as 18:15´
no Salón de actos
CHARLA SOBRE NUTRICIÓN cun pai que é médico.
La OMS en las Asambleas Mundiales de la Salud en 2004 y en 2011 promueve la adopción de medidas mundiales, regionales y locales destinadas a mejorar las dietas e incrementar la actividad física.
Reconoce la importancia crucial de reducir el nivel de exposición de las personas y las poblaciones a dietas poco sanas y al sedentarismo.
En la Asamblea Mundial de la Salud de 2012 los países acordaron trabajar para frenar cualquier futuro aumento de la proporción de niños con sobrepeso. Esta es una de las seis metas mundiales sobre nutrición. Si se mantienen las tendencias actuales, el número de lactantes y niños pequeños con sobrepeso aumentará a 70 millones para 2025.
- Sin intervención, los lactantes y los niños pequeños obesos se mantendrán obesos durante la infancia, la adolescencia y la edad adulta.
- La obesidad infantil está asociada a una amplia gama de complicaciones de salud graves y a un creciente riesgo de contraer enfermedades prematuramente. Consecuencias: Los niños obesos tienen más probabilidades de desarrollar una serie de problemas de salud en la edad adulta: cardiopatías, resistencia a la insulina signo temprano de diabetes, trastornos osteomusculares especialmente artrosis, algunos tipos de cáncer y discapacidad.
Prevención de la obesidad infantil
- El sobrepeso y la obesidad son en gran medida prevenibles. Las políticas, los entornos, las escuelas y las comunidades son fundamentales, pues condicionan las decisiones de los padres y los niños, y pueden hacer que los alimentos más saludables y la actividad física regular sean la opción más sencilla (accesible, disponible y asequible), previniendo, así, la obesidad.
Los niños en edad escolar y los adolescentes deben:
- Limitar la ingesta energética procedente de grasas y azúcares;
- Aumentar el consumo de frutas y verduras, así como de legumbres, cereales integrales y frutos secos;
- Realizar actividad física con regularidad (60 minutos al día).
A boa educación protexe fronte condutas
pouco saudables, fronte enfermedades físicas e psíquicas:
Se lles
ensinamos a afrontar o bombardeo publicitario, e as manipulacións que van
sufrir farán un consumo máis
responsables e máis libre. Non é máis feliz ó que máis ten, por exemplo o
último móbil, nin quen ten ó o corpo máis musculado, máis moreno, ou máis
delgado…
Se na
escola educamos aos nen@s para ser felices, para que podan saber facer cousas
interesantes no seu tempo libre. Estaremos rachando coa idea de que fumar, sair
de noite, emborrarcharse, e seguir as tendencias da moda e o culto exterior ao
corpo son a mellor vía para ser felices.

E se a isto engades non almorzar ben , alimentarte mal, non facer actividade física, tomar drogas legais ou ilegais... estás nunha franxa de alto risco de perder a túa saúde e liberdade!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.