Cando voltaremos A MAR?

Cando voltaremos A MAR?
TVG: O surf chegou a Zalaeta!

jueves, 23 de octubre de 2014

En movemento son máis feliz aprendendo

A maioría do alumnado ven feliz a EF. 
Aínda que tamén hai típicas e "míticas" escusas para evitar facer clases de EF:
Dóeme moitisimo a cabeza, non me sento ben... ou a barriga.... ou ter moita tos e toserte en riba para que vexas que é de verdade, ou   a insufrible  "monstruación" ... olvidarse a roupa por equivocación de día... vir coxeando ostensiblemente por un golpe, maniotas, sobrecargas... e logo ves que no recreo está correndo detrás dun balón... ja,ja

Que é o que está detrás destes comportamentos?

O medo máis común na adolescencia é o relacionado coa autoestima, medo a ser rexeitado ou infravalorado polo grupo, medo a establecer relaciones personais con xente que non sexa guai... hai que ir de guai, non amosar debilidades, ou inseguridades, porque poden rirse de min...Medo a non ser o máis tonto ou querer ser o máis listo (aínda que case tod@s temos unha intelixencia media)

A EF axuda a superar sensacións de malestar asociados a medos na adolescencia. Hai que comezar por recoñecelos e loitar por superarse. 
A EF variada e a túa medida é moi estimulante para aprendizaxes vitais.

Gozar nas clases de EF sería o desexable,
 intentémolo entre tod@s!!
DATE VIDILLA!! COAS PRÁCTICAS DE EF MELLORAMOS AS HABILIDADES SOCIAIS. Aprendemos a ser máis asertiv@s, equilibrad@s, a ter máis empatía, a saber traballar en equipo, a ter autocontrol e saber esperar para obter aquelo que desexo...
En 1970, Walter Mischel, un psicólogo de Stanford, experimentou co "Marshmallow Test", (unha golosina moi popular en USA) para analizar a capacidade de autocontrol de nen@s de 4 anos. Aos nen@s se lles dice: "Se queres algo mellor podes esperar" Algúns intentan distraerse, outros non poden, outros non lles interesa...


Goleman di que a xente que precisa unha gratificación imediata ten falta de control de impulsos. Neste experimento o 66% dos nen@s foron quen de esperar por algo mellor.   Fíxose un seguimento ata que chegaron a adultos, e os que souberon esperar, hoxe en día teñen unha boa autoestima, mellores habilidades socias, toleran a frustración, a súa forma de comunicarse é asertiva, teñen máis seguridade en si mesmos...  son menos irritables, cabezotas, celosos...  A VIDA VAILLES MELLOR!! son máis felices!!

Gañemos habilidades sociais para ser felices.
 A ser felices podemos aprender. 
Ou imos pola vida de poquito... a Paquita... Toda a culpa dos nosos males é por culpa das ratas de dúas patas... ja,ja
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.