MORGAN, William G. 1870-1942 Inventor del Voleibol
AVALIACIÓN DE PROCESO dos FUNDAMENTOS TÉCNICO TÁCTICOS APRENDIDOS volei (1ºs) e basket (2ºs) ESO!!
- O máis importante é aprender a xogar cos compañeir@s, aplicando os fundamentos técnico-tácticos dos deportes de equipo tanto en ataque como en defensa. O máis importante non debe confundirse co máis urxente, que ao comezo foi o traballo de técnica básica e necesaria para poder xogar.
Mantemos o balón en xogo dun xeito fluido e divertido??
En situacións de 1x1, 2x2, e 3x3. Ao principio cunha responsabilidade individual, e logo unha responsabilidade compartida cunha comunicación colaboración/ oposición para organizarnos tanto en ataque como en defensa.
Como podemos facelo mellor entre tod@s?
- Corriximos canto antes os defectos comúns para non arrastrar dificultades e problemas e relentizar o proceso de ensinanza. Establecemos un tempo para resolver as cousas que non foron capaces de aprender por eles mesmos.
- Facemos partícipes aos alumn@s da organización da clase e metodoloxía de traballo. Tempo e estratexias para logralo. Como vas alcanzar os retos? Cales son as tarefas e pasos que imos dar, tempo que teñen antes de pasar ao seguinte paso.
Como podemos facelo mellor entre tod@s?
- Corriximos canto antes os defectos comúns para non arrastrar dificultades e problemas e relentizar o proceso de ensinanza. Establecemos un tempo para resolver as cousas que non foron capaces de aprender por eles mesmos.
- Facemos partícipes aos alumn@s da organización da clase e metodoloxía de traballo. Tempo e estratexias para logralo. Como vas alcanzar os retos? Cales son as tarefas e pasos que imos dar, tempo que teñen antes de pasar ao seguinte paso.
- Permitimos certa flexibilidade, non todo está fixado de obrigado cumprimento para tod@s. Temos en conta a diversidade en cada grupo, escoitamos ao alumnado e rediriximos a UDI si fai falla.
Que hai que ter para xogar...?
Querer aprender e pasalo ben!!
Querer aprender e pasalo ben!!
Tan importante como practicar deportes é mellorar
as COMPETENCIAS CLAVE
Que son? Cales son? Cantas son?...
(CSC) A competencia social e cívica ou saber que formamos parte dun grupo, ou conciencia de benestar social . Traballamos na prevención de prexuízos ou estereotipos sociais, de calquera tipo e resolución pacífica de conflitos en todos os ámbitos.
(CAA) A competencia para aprender a aprender, ensinámoslles a valorarse e sentirse capaces de asumir retos, a ter éxito
(CSIEE) A competencia de sentido de iniciativa e espírito emprendedor. Actuando construtivamente e axudando na organización e xestión, velando polo cumprimento das normas, realizando propostas novas en base aos intereses do grupo.
(CCL) Competencia da comunicación lingüística. Permitir ao alumnado ser capaz de interpretar con coherencia, analizar, ter en conta as opinións dos demais e realizar críticas con espírito construtivo.
(CD) Competencia dixital. Axudamos a manexar diferentes recursos dixitais actuais e de fácil acceso, para que o alumnado faga presentacións e vídeos.
Pensamento de Isolino cando ve un neno correndo e xogando...
(CD) Competencia dixital. Axudamos a manexar diferentes recursos dixitais actuais e de fácil acceso, para que o alumnado faga presentacións e vídeos.
Pensamento de Isolino cando ve un neno correndo e xogando...
E na TV din que se bebes ou consumes eses produtos vas ser máis feliz,
e terás máis aceptación e éxito social, e que vas ser máis ti mesm@...
jausjajuasjajjaja
jausjajuasjajjaja
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.